Knasdag.

Idag skulle vi ha skolregistrering. Så jag STRESSADE iväg från sjukhuset för att hinna ungefär iaf. Sen så skulle vi dubbelkolla våra scheman. Och då såg jag något. "Start 8 januari." Aldrig i livet tänkte jag. Så brukar det aldrig vara. Så jag frågade hon som kollade att vi fick det att stämma. "Jodå. Det är rätt. Det börjar idag." Jag svor hela vägen ut från skolan. Fast jag distraherades att en av mina tjejer ringde och frågade när vi började. [Ja, jag har egna.] Och sen åkte jag till mamma och pappa och fick mat. Och ångest, ångest, ångest över att börja i skolan. Men sen drog jag ett djupt andetag och tänkte på behandlingen jag går igenom. Det må vara jobbigt men man ska stanna i situationerna.

Så nu kör vi på. 5 veckor tre dagar i veckan. Jag måste dock fortfarande hitta lite att fylla ut en lycka i mitt schema med. Fast främst vill jag veta om jag kom in på InfoComp. För vad ska jag göra annars? Äsch. Inte ångest. Då jobbar jag för tusan. Eller. Ja. HAr ju en kurs i reserv. Eller två blir det kanske för det blev konstigheter i min planering. Nä. En säger vi. Det ska nog FK godkänna. Hon lät så trevlig. Positive thinking.

Borde läsa lite i boken då värsta huvudvärken släpper dock. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback