Måsten och borden.

Jag är ungefär JÄTTETRÖTT. Fast det gör inget för jag kan slöa i sängen och bara ha det bra. Fast måste se om det finns några kläder som blivit torra så jag kan hänga upp kläderna som vi tvättar nu. Sen så är det inte så mycket måsten. Massa borden men sånt behöver man inte lyssna på alla gånger:)

Den här veckan ska jag annars:
  • Till sjukhuset på gruppen.
  • Till skolan tre gånger för vanliga lektioner.
  • Jobba för första gången. [Och jag har INTE lust. Så det här blir kanske sista terminen. Vi får se.]
  • Ha prov på psykologin.
Sen vet jag inte. Borde handla. Borde åka till en djuraffär. Borde stryka resten av tvätten. Borde städa. Borde fundera om Toshi ska vaccineras i så fall ta henne dit. Borde fixa försäkringen på henne också. Men så många borden som sagt. En sak i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback