Plugg.

Jag är bara så himla trött just nu. Har en känsla av att jag inte sover tillräckligt. [Så gå och lägg dig då människa.] Och det gör jag väl förmodligen inte. Jag går inte å lägger mig som jag borde. Och då man måste gå upp så måste man ju så.. ja...

Imorrn är det bara pluggande som gäller. Gå igenom det sista i boken (2 timmar. Minst). Skriva rent de sista från lektionerna. (2 timmar till. Minst.) Skriva upp frågor att jobba efter. (Åtminstone resten av kvällen.) Det blir starkt kaffe och uppåttjack. Nejdå. Bara kaffe. sen är det bara att plöja på.

På fredag är provet. Planen är att SLIPPA plugga innan provet helt. Bara åka dit och skriva så det ryker i två timmar. Strålande. Det kör vi på. Sen ska jag få vara ledig resten av helgen. Vad ska vi göra för kul?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback