Segdag.

Jag är apseg. Jag kommer inte riktigt nån vart. Fast jag borde ta mig till affären. Upptäckte imorse att Micke inte köpte något bröd igår. Och jag har en känsla att man måste köpa ny mjölk. Så tänkte jag göra pannkaka så då behöver jag köpa lite ägg också. Och tvättmedel skulle ju vara en bra idé också. Nåja. Bla bla bla.

Kattletandet går inte sådär jättebra. De där katterna jag sökte på verkar ha blivit köpta. Men jag söker lite på blocket också. Eller kollar lite rättare sagt. Har varit dålig på att ringa på dem. Men det är väl dags att ta tag i det. Och åka att kolla. Svårare än så ska det väl inte behöva vara. Och då och då kommer det nån annons.

Nu ska jag ta tag i lite saker.
Kaffe.
Frukost/lunch.
Plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback