Tvättdag.

Idag har vi tvättat för första gången på nya maskinen. Pelle kom och kopplade in den idag åt oss och de var ivriga att provköra. Så vi har tvättat [nästan] alla underkläder så nu hänger det underkläder i hela badrummet. För en sak vi inte har ännu som vi skulle behöva är en torkställning. Vi har en ställning för underkläder men den räcker inte på långa vägar då man tvättar sådär många underkläder. Nåja. Intresseklubben antecknar. Rätt skönt att ha tvättmaskin i lägenheten nu iaf. Även om man får tvätta stora grejer [som lakan] som vanligt. Fast det är inte så farligt då. Och det blir väl max en påse tvätt då istället för fyra [eller nåt sånt].

Annars så sitter jag mest och spelar spel. Jag känner mig alldeles för lat för att göra något annat. Fast jag borde ha åkt till Kallhäll idag och hämntat julklapparna. Men det är så jobbigt att åka enda dit och sen släpa hem alla julklappar. [Den som ändå hade bil.] Det känns hemskt långt till andra sidan stan ibland. Behöver dock kolla ett brev jag har där. Innan måndag. Så antingen måste jag åka dit imorrn iaf eller så måste jag be mamma öppna brevet och kolla tiderna åt mig. Men får bestämma det imorrn.

Nu ska jag återvända till mitt spel och se om jag kommer nån vart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback