Yrväder.

Jag försöker plugga idag. Det går halvbra. Det är nån som piper efter min uppmärksamhet eller så ska hon ligga mitt i kollegieblocket och leka med pennan. Lite distraherande. Men man kan inte bli sur på en sån liten sötnos. Så jag passar på att plugga då hon sover [då hon inte har somnat mitt på kollegieblocket]. Mellan varven försöker jag fixa med lite tvätt. Tänkte försöka mig på att stryka och plocka undan den rena så hon inte blir frestad att sova på den eller busa i den.

I övrigt verkar allt gå bra. Förutom att hon envisas att väcka oss vid 7-tiden för att busa. Hon använder lådan som hon ska och äter torrfodret hon fick. Hon har låtit bli de flesta sladdarna trots att hon vi köpte henne av sa att hon tuggar på sladdar. Bara min datorsladd hon försökt ge sig på nångång. Och så tycker hon om att jaga fingrar. Försöker vänja av henne med det men lite svårt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback