Blä...

Om sanningen ska fram så har jag helt tappat sugen på skolan just nu. Jag vet att jag BORDE sätta mig och tokplugga. Och jag vet att jag BORDE ta tag i saker. Och jag BORDE så mycket. Men jag kommer ingen vart idag. Det är som om nåt inom mig bara sätter stopp på det.

Jag är för övrigt på ett himla konstigt humör nu. Det bubblar tankar i mig. Och jag känner mig allmänt missnöjd. Rastlösheten kryper i mig. Och det känns.. fel... Jag förmodar att det är det dåliga vädret. Att inget kul har hänt på länge. Jag AVSKYR att bara vara hemma jämnt jämnt jämnt. Och jag vet inte vem/vad jag ska skylla på just nu.

Nä. Jag ska lägga mig i badet en timme och låtsas att världen inte finns. Då mår jag bättre igen. För det är bara en liten svacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback