Feeling blue

Idag är jag lite sisådär i humöret.

Det kanske är det faktum att Metallica-konserten är ikväll. Som jag VERKLIGEN ville se. Som vi VERKLIGEN inte fick biljetter till trots våra ansträngningar och trots att kompisar kunde fått tag i biljetter men glömde bort att vi fanns. Eller nåt sånt. Idioter. Och alla ni som fick tag i biljetter är inte min kompisar. Inte idag iaf. Ursprungsplanen var att vi skulle ta med oss picknick och sitta utanför [från början kolla om man kunde få tag i biljetter utanför men såna pengar finns inte just nu] men det här jävla vädret gör att det inte känns särskilt aktuellt. Det skulle ju vara sol och varmt och mysigt. Inte kallt och otrevligt.

Fast det kan också vara att jag mått pyton och pest i magen ett par dagar. Illamående eller ont i magen har bytt av varandra. Idag har jag mått stort sett bra. Iaf fram tills att jag tog en cigg. Då mådde jag illa igen. Kanske tecken på att jag ska låta bli att röka. Men det är så mycket man inte borde göra.

Sen kan det vara att jag är uttråkad och jag vet inte vad jag ska ta vägen med min rastlöshet. För övrigt har vi inga pengar till att hitta på nåt just nu iaf. Den här månaden har saker kostat alldeles för mycket. Grönan skulle vara kul. Men som sagt. Nästa helg kanske. Då har jag fått pengar. Eller nästnästa. Då har väl alla andra fått pengar också.

Nä. Så här kan man inte hålla på. Äta lite melon sen ska jag försöka få lite ordning här så blir jag nog genast piggare. Och snart kan jag beställa min nya mobil och när den kommer blir jag nog lite uppåt. [Matrealistiskt jag vet. Men inte ens jag är perfekt.]

Kommentarer
Postat av: JickePicke

Haha! Jag är visst din kompis! :) Vi fick tag på biljetter genom biljettnu.se...för 2000 kr styck. Tur att Gunnar hade ett gott hjärta för dagen å bjöd på rasket. Jag ska inte berätta hur bra det var för då blir du ännu surare... ;) Puss på rej.

2007-07-13 @ 00:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback