Ont i fötterna.

Att åka in till stan i klackskor var nog dagens mest korkade beslut. Nu har jag panikont i fötterna och kan knappt gå. Mysigt:/ Det måste varit en man som uppfann klackskorna. Sista biten hem var jag tvungen att gå UTAN skor för det gjorde alldeles för ont att ha dom på.

I övrigt var det mysigt att åka in till stan. Hade varit trevligare med sällskap men man kan inte få allt här i världen. Jag köpte vinet och ny gastub iaf. Rätt hårtrimmer hittade jag inte, men det var för att Micke glömt att berätta att den fans på TM och inte på Claes Ohlsson som han tittat på tidigare och då Micke kom in till stan så stängde de dom två butikerna som fanns närmast centralen. Nån rem till mobilen hittade jag inte. Rosa eller glittriga var de enda jag såg och jag är varken rosa eller glittrig. Och långklänningar fanns ingenstans. Fula knälånga klänningar var det enda jag hittade och det tänker jag INTE ha på mig!

Just nu är jag uttråkad, rastlös och fundersam. Jag skulle vilja hitta på nåt kul. Vi pratade förut om man skulle dra ihop folk till grönan till nästa helg. Men jag har inte engerat mig så jag vet inte om folk kan. Fast egentligen skulle det vara bästa helgen. Nåja. Får fundera. Kolla med folk. Kolla Mickes schema. Fester har det talats om också. Vi skulle ju ha nån fest t.ex. Dags snart känns det som. Men mitt organisationssinne har gått på semester just nu. Så det går halvbra med planerandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback