Oordning.

Idag skulle jag äntligen få ordning på mig. Men planen sprack rätt omedelbart. Morgonschemat gick åt helvete och 2 pluggtimmar försvann spårlöst utan att nåt gjordes. Anledningarna var:
  1. Jag fastnade i "Weeds" på TV3 inatt. Trodde de skulle visa nåt enstaka avsnitt och eftersom jag missade då serien gick första gången tänkte jag att det kunde vara skoj. Jag såg sex avsnitt innan jag gav upp och somnade. Och då var klockan massor.
  2. Imorse då klockan ringde var jag inte särskilt motaglig mycket beroende på det sena TV-tittandet.
Så jag tycks inte få ordning på mig särskilt snabbt. Just nu har jag mest lust att skippa engelskan för det känns inte som jag har nån chans att hinna med både den och filosofin. Och det känns lättare och troligare att bli färdig med filosofin.

Nåja. Nu ska jag ta det lugnt en halvtimme. Sen ska det tvättas och städas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback