Trams.

Idag är jag bättre i humöret. Och jag har inte mått illa idag! Framgång. Pluggat har jag inte gjort heller. Men vem f-n behöver bra betyg. [Host.]

Micke har beställt min nya mobil idag. Min nya fina jättesöta mobil. [Se bild nedan.] Fast Micke hävdar att den inte är söt utan tuff och cool. Ja, se pojkar. Micke ordnade bra rabatter för mig också. Ibland lönar det sig att var ihop med rätt person;)

Okej. Den här bloggen är tråkig. Snart ska jag skriva en sån där riktig tanke-blogg igen. Men orkar inte nu.

Och btw->

Rickard-> Nähä du. Du är inte min kompis! Eller igår var du inte. Nu har det gått över. Och för 2000 styck så hade vi nog kunnat få tag i biljetter också. Men sånt stort Metallica-fan är jag inte. Men jag hade gladeligen sugit av nån för att få en biljett:P Haha. Nejdå. Jag skojade bara. [Du kan lugna ner dig nu älskling. Det var bara på skoj.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback