All done.

Jäkla typer! De hade bytt lösenord på min blogg. Bara sådär! Så får man väl inte göra?!! Jag kom in iaf iofs. Och jag vet att det är värsta i-landsproblemet. Men jag är en uttråkad flicka i Älvsjö så jag får ha i-landsproblem om jag vill. Det bryter av i vardagen att få klaga lite på fjanterier;)

Okej. Till vad jag skulle skriva. ÄNTLIGEN är städandet av den j-la lägenheten klar! [Nåja. Om vi ska vara helt ärliga har jag inte städat kyl/frys, skåp lådor i köket, och det är lite papper och krims-krams jag borde ta tag i men vi låtsas inte om det just nu.] Så man kan säga att jag varit rätt duktig nu. Så nästa vecka [som börjar imorrn förstårs] så är det dags att påbörja projekten. Jag har dock inte kollat hur jag ligger till med tyger ännu men vi får ta det jag kan till att börja med. Kanske skulle kunna köpa lite hobbyfärg annars. [Kan man bara göra det på panduro eller finns det andra ställen?]

Den här veckan är det för övrigt.
  1. Sjukhuset imorrn. Jag har slarvat med mina exponeringar men men. Inte så lätt då man är ledig och har noll saker att göra. Man kan inte förvänta sig vad som helst liksom. Och jag ser inte fram emot att gå upp klockan sju. Åtta är mer lagom.
  2. Jobba på tisdag kväll. I vanlig ordning absolut ingen lust. Men det är bara att köra. Bara tre gånger kvar den här terminen. Sen får vi se. Just nu överväger nejet inom mig. Om man känner så här blir man nog inte bättre av att jobba. Bättre att satsa på annat. Pluggande eller nåt jobb kanske. Typ.

Nåja. That´s all folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback