Sovmorgon.

Idag tog jag mig en liten sovmorgon. En timme. Vilket betydde att jag vaknade klockan nio. För jag har bestämt att det är slut med att sova hela dagarna nu. Upp åtminstone åtta varje morgon. [Förutom på måndagar för då måste jag gå upp redan klockan sju.] Det är mest svårt att lägga mig i tid. Man borde stänga av TV:n tidigare. Sen påverkas jag av att Micke sitter vid datorn och tycker att jag inte kan sova det. Men jag för köpa en stor nattmössa som stänger ut alla ljud och allt flimmer:)

Det närmar sig att sätta igång med mina projekt. För nästan hela lägenheten är städad in i varje skåp och garderob. Halva köket kvar. OCh Micke måste diska lite till. Sen är det bara att köra igång. Inga mer ursäkter. Bara jag har tyg nu... Annars måste jag shoppa lite först.

Nåja. Nu ska jag dricka lite kaffe till och sådär. Sen ska jag vara tjejig och tvätta ansiktet och smörja krämer innan jag hoppas i lite mer kläder. Och sen kör vi igång med köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback