Amatörernas afton.

Valborg. Amatörernas afton. Och jag är tydligen amatör då för jag har lite huvudvärk idag. [Och bara för att jag sa till syrran att den hade gått över fick den nya krafter]. Och vi skulle ha demonstrerat idag men det finns andra amatörer tydligen som inte mår så bra idag så det blidde ingen. Däremot ska vi senare in till stan och äta.

Igår blev det ingen brasa så vi skippade den i år. Kanske inte helt medvetet utan snarare så att vi kom på helt plötsligt att klockan var halv tio och då var det så dags att gå och titta på brasan. Så istället blev det öl, romdrinkar och kyckling med pasta. Det var rätt gott trots att killarna glömde köpa wraps som var ursprungsplanen. Och så lite buzz och guitar-hero. Jag kan för övrigt upplysa att sport-buzz är pisstråkigt. Iaf om man inte är särskilt sportintresserad.

Nu ska jag vila mitt trötta huvud lite innan det är dags att åka till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback