Försovning.

Jahaja. Idag försov jag mig. Det händer inte så ofta och är lika irriterande varje gång. Enligt Freud skulle det betyda att man egentligen inte ville åka. Och det kanske ligger något i det. Mitt huvud är på alla andra platser UTOM engelskan. Jag funderar på framtida arbeten. På hur skönt det vore med extra pengar i fickan varje månad. Jag funderar på nästa termin. Om jag skulle försöka jobba massor, spara pengar, pengar jag/vi skulle behöva om jag måste flytta iväg ett år sen. Jag funderar på högskolan. På att få plugga i en "klass" igen. Jag funderar på hur svårt det kommer bli att klara av att komma in på vetrinärutbildningen speciellt nu då det är svårare att få plugga upp sina ämnen...

Men ja, på nåt sätt ska det väl gå. Att tenta upp ämnen går väl också. [Fast det kostar multum och man har inga garantier.] Och kanske klarar jag mig genom högskoleprovet. Kanske måste jag. Äh vad tusan. Nu hamnade jag i min negativa spiral där det känns som inget går igen. Klart det ska! Det måste gå! Så är det ju bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback