Rymmarkisse.

Jahaja pojkar och flickor.

Den här helgen är lugn. Jag misstänker att det blir att sitta och spela TV-spel för mig ikväll. En sen där "tönt-kväll". Det blir så när M jobbar och jag inte orkar engagera folk att roa mig. Och det är mycket sånt nuförtiden. Trots min insikt i att jag behöver göra saker på egen hand. Men det var lite svårt att bryta gamla vanor visade det sig.. Men förhoppningsvis ska jag få lite ordning på det med om ett tag.

I förrgår rymde Toshi. Nåja hon hoppade/trillade från balkongen och det var inte helt lätt att hitta henne då vi upptäckte att hon saknades. Fast egentligen satt hon väl i busken vid balkongen. Sen dess har lilla fröken fått hålla sig inne. Hon är lite tuffare än Alex var och sitter inte och piper ynkligt tills man hämtar henne. Så risken finns att hon får smak på yttervärlden.

Nåja. Nu ska jag greja lite. Och gå och köpa kattmat för det måste man tydligen göra också.

Glöm inte era mammor imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback