Skolplaner.

Idag är Stina seg. [Igen. Känns det inte som en gammal repig skiva som är satt på repeat.]

Jag har fotat lite idag. Dock började jag med en fruktansvärt dum grej och öppnade kameran UTAN att ha spolat tillbaka rullen. Orkar inte förklara hur det blev så nu. Dumt var det iaf. Och arg som ett bi blev jag. Sen gick jag och tog lite nya kort och blev lite gladare. Blev mest att jag tänkte på annat iofs men tog ett och annat kort iaf.

Ingen engelska har jag läst dock. Dumt. Men får lägga mig med boken sen.

Sen har jag övervägt att fixa ett extrajobb. Och funderar om jag kan förkorta sjukskrivningen. För jag är less nu. Megajättemassa less. Och så har jag kollat upp Naturvetenskapligt basår. Hoppas det jag kollade på är rätt. En del i andra städer. Får se hur det blir. Kommer ni och hälsar på mig i så fall?:)

Nu ska jag vila magen efter maten. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback