Skoltråk.

Jag är så himla oeffektiv idag. Sitter och försöker översätta ett skittråkig text som vi ska disskutera på engelskan imorrn. VEM BRYR SIG OM EN TEXT OM ATT STOPPA STRUMPOR? Och så försöker jag äta lunch men har absolut noll matlust just nu. Och jag borde skriva i ordning en plan om mitt specialarbete. Skola är så himla megatrist just nu. Måste göra nåt roligt snart så att allt känns lite trevligare.

Snart ska jag iaf steka köttet. Sätta igång buljongen och kokningen av köttet. Sen ska jag gå och trampa bort lite tid.
Bokstavligt talat. Dvs åka till gymmet och cykla i en halvtimme eller nåt.

Nåja. Nu kör vi på lite. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Till gymmet behöver jag egentligen också komma. Få se om jag orkar det när jag kommer hem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback