Stulen lista igen.

Namn: Stina, Kicken, Ariel, Trinity... (man måste tydligen ha alla namn så ingen blir purken)
Piercingar: Japp 2 stycken. Och en till ska det bli då jag har råd.
Tatueringar: Nä inte än. Men det ska bli ett par såna också...
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Rött! Igen. Fast jag börjar bli sugen på att byta egentligen... Hm... Fast då måste jag avfärga och greja... Hm hm hm.

Är du kär i någon? När han inte är alltför bråkig;)
Önskar du att du bodde någon annanstans? Oftast. Jag är less på den här sunkiga gamla lägenheten som jag inte ens kan vara skriven på!
Dricker du? När tillfälle ges;)
Använder du droger? Aldrig gjort och kommer aldrig göra.
Röker du? Ja, men rätt lite.
Vad är du rädd för? SPINDLAR!
Gillar du att tvätta? Finns det nån som gör det? Rätt trevligt med rena kläder å så iofs...
Gillar du berg-och-dalbana? Älskar! När ska vi till gröna lund???

Senaste..
Filmen du hyrde? Hyrde? Det måste vara en jäkla massa år sen så det minns jag inte.
Filmen du köpte? Vi köpte en bunt för inte så länge sen. Så för att välja en... Girl Interrupted. På DVD eftersom VHS:en har blivit kass.
Låten du lyssnade på? Winnerbäcklåt förmodligen.
Låten du hade på hjärnan? Ingen aning. Nynnade på nån låt från Toyotareklamen imorse men vet knappast vad den heter...
Låten du laddade ner? Det var också länge sen...
Personen du ringde? Oj, mamma kanske.
Personen som ringde dig? Micke förmodligen.
Tv-program du tittade på? Nyhetsmorgon.

För eller emot...
Långdistansförhållanden: Vadå för eller emot? Om det är så så är det väl så. Inget att föredra men det funkar.
Utnyttja någon: Emot.  Vad annars?
Självmord: Emot.
Teenage smoking: Vad är det? Rökande tonåringar? I så fall är det dåligt så emot då... Eller... mest iaf.
Att använda droger: Emot. Rent allmänt iaf.
Sex före äktenskapet: Man måste testa varorna innan man köper dom;) Så för.
Köra onykter: Emot.
Förhållanden: Det skulle vara roligare att svara emot men för att inte pojkvännen ska bli sur svarar jag för:P

Favorit...
Mat: Sushi. Fast nu var det längesen..
Låt: Du ger tid - Winnerbäck (tror jag den heter)
Sak att göra: Jag gillar mycket saker. Umgås med dom jag tycker om då.
Ämne att tala om: Men vad tusan. Det som känns aktuellt för stunden.
Sport: Vad är det för nåt? En hemsk sjukdom? Låter läskigt!
Dryck: Kaffe eftersom jag är kaffeberoende.
Kläder: Jag älskar min bye bye kitty tröja.
Film: Girl Interrupted sitter djupt i hjärtat.
Bil: Enligt pappa har jag en... Men inte egentligen... Vet inte ens om den rullar.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Flera gånger. Och ingen av dom var värd det.
Gråtit över en flicka? Nja.
Ljugit för någon? Jo jag har nog tyvärr det...
Varit i slagsmål? Det skulle varit en syn. Och jag skulle förmodligen bara skada mig själv. Så nej.
Blivit arresterad? Nä. duktig flicka.

Antal...
Personer från grundskolan du har kontakt med: 1
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Aldrig tror jag.
Ärr du har på kroppen: Jag försökte räkna en gång men tappade bort mig. Mellan 80 och 100 skulle jag tro...

Ska bli skoj: Att åka på festival i sommar.
Ska inte bli skoj: Att städa lillstugan.
Snurrar nu: Jobb och skola och vad jag ska göra med skiten.
Sparar till: Sparar dåligt nu men SKA spara till nya möbler och grejer.
Väntar på: Att få flytta.

Pålägg som gäller: Ost oftast men det är onyttigt.
Dagens dryck: Kaffe any day of the week.

Senaste..
Boken du läste: Läste nyligen ut Anna, min älskade. Usch vad sorglig den var.
Personen du fick brev av: Brev? Skickar folk brev fortfarande?
Personen du fick sms av: Micke.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ett tag sen nu... I julas?
Saken du köpte: Ingredienser till köttfärssås.

Vad har du gjort idag? Börjat på filosofi.
Var det kul? Jodå. Rätt intressant.
Brukar du svära mycket? Ibland så. Speciellt då jag blir arg.
Hur tidigt stiger du upp? Åtta om jag sköter mig.
Gillar du att slåss? Nä. Som sagt skulle jag säkert bara skada mig själv.
Vad har du på dig just nu? Lila tröja med nätärmar, jeans, underkläder, ringar.
Vad ska du göra ikväll? Plugga kanske. Eller lata mig om jag är olydig.
Är du seriös? Borde man vara det?;)
Vad är du allergisk mot? Pollen. Satans påfund!
Var har du ont? Lite träningsvärk och ont i knäna.
Använder du hårspray? Nä. Men hårgele, hårvax och hårmousse händer det att jag använder.
Kan du stå på händer? Jag kunde men nu vågar jag knappast prova!
Favoritserie? Usch TV-trams. JAg börjar lessna. Men Gilmore Girls då.
Håkan Hellström eller The Ark? Urk! The Ark är rätt roliga live iaf.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck? Lasse!
Salt eller socker? Beror till vad.
Gillar du ketchup? Det är ju trevligt på köttfärssåsen eller korven.
Är du glad nu? Jag är nog varken glad eller lessen. Bara är.
Var du glad igår? Jag tror det.
Känner du någon som jobbar på sjukhus? Jo... Det tror jag...
Vad dansar du till? Dansvänlig musik.
Stockholm är? Hemma.
Göteborg är? En trevlig stad.
Kan du sjunga? Jag kan ta alla toner samtidigt räknas det?;)
Mer värt än guld? Vänner, Micke, Toshi, att vara lycklig.
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: Nya Zeeland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback