Tankesnurr.

Okej. Lite rastlös och inte alls så trött som jag borde så tänkte jag skriva ett litet blogginlägg innan jag gör ett tappert försök att sova... Hur nu det ska gå till...

Just nu är jag uttråkad. Fruktansvärt megauttråkad. Så snart måste nåt hända. Nåt skojigt att göra för det här funkar bara inte. Vi missade banditbiljetterna så det blir inte heller. [Foff sa det bara så var det slut. Nåja. Lite långsammare än så kanske. Men nästan.] Däremot ska peace and love-biljetter bokas så snart M kollat vad schemat tillåter. Men i övrigt måste nåt hända också. För rent allmänt så känns det som om jag kommer krypa längst väggarna annars. Inte ikväll dock. Ikväll är jag mest splittrad.

Det är samma gamla frågor som vanligt.
Plugga?
Plugga vad?
Jobba?
Kan jag få ett jobb?
Bråkar FK?

Ja ni vet. Bla bla bla. Och tankarna snurrar som en karusell och det är väl det enda som faktiskt händer i mitt liv just nu. Att tankarna snurrar och snurrar och snurrar. Nä. Om jag tänker vidare i de där banorna blir jag bara deprimerad. [Och ni har lessnat att läsa för länge sen, erkänn då.]

Så imorrn. Filosofi? Det är väl kul, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback