Träningsvärk och skolångest.

Jahapp. Min statistik sjunker här så jag förmodar att jag inte skrivit på ett par dar och ni börjar ge upp hoppet. [Eller så är bara de senaste jag skrivit så in i nordens tråkigt.] Egenligen har jag inget vettigt att skriva nu heller.

Jag har främst träningsvärk. Axlarna gör bara ont hela tiden. Otrevligt är det. För man sover jämnt på nån av axlarna. Eller jag iaf. Jag klarar varken av att sova helt på rygg eller helt på mage. [Intressant va?;)] Och egentligen ska vi träna idag med [för vi fuska igår]. MEn eftersom jag kände för min del att armmaskinerna inte riktigt går då jag inte riktigt orkar och man kan skada sig ordentligt då föreslog jag en "light-träning". Att gå ner till gymmet men köra träningscykel istället. Då är man iaf småduktig.

Skolan går inte sådär jättestrålande då jag varit nån helt annanstans i huvudet allt för länge nu. Så jag vet inte längre hur jag ska lösa det. Känns som jag tappat greppet. Och på sätt och vis hade det känts bättre att lägga energin på nästa termin. Men då hade jag behövt ha nåt annat att göra istället. [Ständigt dessa beslut att ta.] Vi får se. Kanske får jag ordning på skiten. Och kanske gör det detsamma. Kanske skulle jag behöva landa i mig själv i sommar och rymma lite till landet. Fast samtidigt känns det som jag har en del att göra. Gud så knepigt allt kan vara.

Nu är det frukost. Sen träning. Sen träffa syrran. Och sen sjöstaden. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback