When everything feels like chaos.

Jag försöker få ihop vad jag måste och vad jag vill i huvudet. Och göra ett schema av det. Inte så enkelt som det låter alla gånger. Insåg idag att jag fortfarande kan gå på filosofin om jag vill. Och det vore inte en helt dum idé. Speciellt eftersom jag typ skippat foto-kursen. Och då blir det skola tre dar i veckan iaf. Inte hela sommaren. Bara i fem veckor.

Och sen så är det där jobbandet. Det känns som jag går på repeat just nu. Som jag skriver samma saker dag efter dag efter dag. Tecken på att jag håller på att få panik över det här? För om sanningen ska fram vet jag inte riktigt hur jag ska/vill göra. Min ena sida vill tjäna pengar. Stå på egna ben. Och det finns en enkel väg dit. Heltidsjobb i nån trist butik. Min andra sida vill jaga drömmar. Nå så långt jag bara kan. Leva livet på alla plan. Och även om jag vet att det andra är det rätta i längden är det första enklare. Och tryggare.

Nä. Nu skiter jag i det här. Btw håller jag nog på att göra en stor förändring i mitt liv. Men det är hemligt just nu. Iaf tills jag vet om jag verkligen tänker göra det eller inte. Men på sätt och vis har jag småbörjat. Så kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback