Dålig.

Jag är en sjukt dålig student idag. Det känns som jag har tusen sidor (nåja jag överdriver lite) matte att plugga till på måndag men jag får absolut ingenting gjort. OCh jag får dåligt samvete och säger att jag MÅSTE plugga och sen får jag inget gjort iaf.

Istället tänker jag på allt annat jag MÅSTE göra. Som tröjan som ska sys in till på fredag. Som mitt hår som verkligen borde klippas och färgas (fast att det kostar pengar är bittert). Som allt som ligger och skräpar överallt och som borde ordnas. Som allt som måste strykas och kläder som måste sys upp. Jag tänker på vad man kan få för extrajobb och på pengar jag vill och behöver ha. För att kunna köpa det där jag vill. [Matrealistiska sellout!]

Nåja. Life´s a bitch.

Nu ska jag gå och träna så jag är lite bra iaf. Och så blir jag lite smalare och kanske når min målvikt nångång. Det bestämmer vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback