To work for a better life.

Träning dag tre. Nåja. Rent logiskt är det väl dag två eftersom jag tränar varannan dag. Men jag räknar på mitt sätt. Det känns skitbra att träna igen. Uppiggande. Fast idag var just själva träningen rätt tung. Maskinerna kändes tuuuuuuunga. Helvetesmaskinen var... ja.. ett helvete helt enkelt. Jag fick till 30 övningar men inte riktigt som man skulle. Nåja. Perfekt kan det ju inte alltid gå. Och mjölksyran kändes då jag cyklade de sista 20 minuterna. Jag gav inte upp iaf fast jag hade bra lust att ge upp. Så det går bra att träna. Om man nu får säga det trots att man precis börjat igen. Idag bestämde jag mig för att duscha på gymmet och inte gå hem och duscha som jag och Micke alltid tidigare gjort. Det känns så ofräscht så här års då man ska dra på sig jacka och så över de svettiga kläderna. Upptäckta att det fanns bastu på gymmet. Det kanske man skulle prova på nån dag.

Jag kom iaf ihåg att väga mig idag. Vågen visar fortfarande för mycket men jag får inte samma panikkänsla i magen som första gången jag såg den där siffran. Och nu ska den väl sakta men säkert sjunka till den siffra jag vill att det ska stå. Om det nu inte blir det där dilemmat med att muskler väger mer. Fast då är väl iaf magen platt så då får jag iaf ingen panik. Och jag lär komma i alla mina byxor igen. Det ska bli trevligt.

Nu ska jag äta sallad. Favorit i repris. Musselsallad med svamp. Mest för att jag har en öppnad musselburk och jag kommer inte på något roligare att göra med dem. Tomatsås hade man kunnat göra men jag har redan ätit pasta en gång idag och det är inte ett dugg nyttigt med pasta. För det är den dåliga vita sorten.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback