Träning dag 1.

Okej pojkar och flickor. Sanningens minut. Dag ett. Började jag att träna?

Det kan ni ge er tusan på att jag gjorde! Bara man bestämmer sig så funkar det. Trots att då jag såg ut på mörkret inte kände mig särskilt sugen så hade jag ju lovat mig själv att börja träna. Jag glömde dock väga mig på gymmet som jag tänkte att jag skulle. Ska man räkna kilon måste man veta vad man börjar med och eftersom vår gamla våg sagt upp sig så måste jag väga mig på gymmet. Nåja.

Duktig var jag iaf. Jag trodde det skulle gå uruselt eftersom det är över 2 (!!!!) månader sen jag tränade sist. Men det var som om musklerna bara behövde bli påminda om att de fanns så satte de snällt igång. Trodde jag skulle vara tvungen att sänka mina vikter ordentligt men inte ens det behövde jag. Bra muskler. OCh sammanlagt cyklade jag 30 minuter. Det var också duktigt. Jag läste nämligen förut att om man styrketränar först och sen kör kondition förbränner man mer. Mätaren på cykeln visade att jag cyklade ungefär 6,5km och förbrände ungefär 150 kalorier. Plus styrketräningen. Är det en pizza? Eller? Kan inte sånt där.

Mat har jag lite dåligt samvete för. Men ska göra en sallad snart. Dålig flicka som äter efter 20.00 dock. Nåja. Även solen har sina fläckar. OCh sallad är gott. Förköpte mig nästan på salladsavdelningen för jag var så hungrig. Men sen blev jag sittandes ett tag då jag kom hem. Nu ska jag choppa sallad dock!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback