I know you barely listning

Titeln på bloggen är en av de låtar [den heter inte så men jag vette tusan vad den heter] som fyller mina öron just nu. Och jag tyckte den var rätt passande.

Jag håller långsamt på att landa i skolan och mitt pluggande nu. Inte fullt lika hyperpanikstressad som jag var nyss. Men hey, snart kommer en ny våg och då tar jag tillbaka allt jag sagt. Fysiken gick åt skogen rent ut sagt. Nej jag har inte fått mitt betyg ännu, men jag VET det, för jag skrev bort mig på sista provet, som jag kände att jag gjorde. Biologin kanske jag klarade idag. Vi får se. En del frågor på provet varlite småskumma. Men men. Vad är väl en bal på slottet? [Det är min nya favoritmening.] Så, vi säger så här. Högskolan here I come! Men jag tänker köra färdigt den här terminen oavsett. Det är om inte annat bra träning till det som komma skall. [Men det är jäkligt typiskt om jag klarar alla ämnen utom ett och måste slösa en hel termin extra.]

Annars så börjar jag mest långsamt öppna ögonen för det KAOS som uppstått här hemma under den tid jag bara stirrat i mina skolböcker. Vad kommer röran ifrån?? Och jag funderar om jag kanske hinner städa ordentligt i helgen, plus försöka rädda soffan med sån där antipissspray som jag köpte. Fast det är ju Halloween-fest också.

Nä. Jag hade inget spännande att skriva. Så nu ska jag greja lite. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback