Ointressant.

Ja. Nu var det ett tag sen jag skrev här va?

Fast ärligt talat har jag inget intressant att skriva. Det är bara skola, skola och mer skola just nu. Ibland känns det bra och framåt och allt bara rullar på och andra dagar känns det som jag ska få panik och allt ska gå åt helvete. Så typ som vanligt alltså. Inte länge kvar av fysiken och biologin iaf vilket känns lite stressigt med tanke på labbrapporterna som inte är inlämnade. Så om ni undrar vart jag tog vägen de kommande veckorna så vet ni:)

I övrigt har jag fyllt år. 26. Ja. Det är inget speciellt med det. Fick lite samtal och sms och meddelanden och det är alltid det viktiga för mig. Och Gilmore girls fick jag av Micke. Det var trevligt . Jag har aldrig skrivit nån önskelista i år heller så. Även om det kanske fanns nån slags lista längst bak i huvudet. Fast numera önskar jag mig mest lugn och ro, arbetslättnad och något roligt att göra och sånt kan man inte köpa i affärer:) Idag blir det middag med familjen. Mest för att det är något man ska göra. För mig hade det varit bättre att stanna hemma och plugga matte men men.

Sen har jag gjort ett tappert försök att rensa min garderob. Det gick inte alls. La en liiiiiiiiten kanske-hög åt sidan men för övrigt var det mest som att jag städade till på mina hyllor. Det var ju iofs bra. Nä. Nu ska jag studsa i duchen. Sen plugga matte och åka till Kallhäll.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback