She´s alive...

Okej. Jag vet. Jag har inte tid att skriva här. Men då skulle ni bara veta hur dålig tid jag har för biddagboken. [Men det vet ni säkert för jag antar cynisk som jag är att bara mina närmaste vänner och min pojkvän läser det här trista].

Jaha. Och vad händer i min lilla värld just nu då? Gissar ni på att det har med skola att göra får ni full poäng. För det känns som det är det enda jag har tid med just nu. Jag har tom bestämt mig för att försöka gå upp nån timme tidigare och plugga. Om jag nu orkar. För att jag måste klara den här skiten. Fast då borde jag inte sitta uppe så här sent på kvällarna...

Just nu har jag "bara" matte och kemi iaf. Nåja. Kemin började nyss så har inte hunnit med så mycket där. Matten är ett hästarbete bara det. Nu minns jag varför jag inte ville läsa naturvetenskapligt på gymnasiet. Det är tråkigt! Fysiken känns som den har gått åt helvete. Men men. Vad är väl en bal på slottet? Och pluggar jag på högskola får jag gå om skiten så det är väl bra.

Jag är på ett rätt konstigt humör nu. Det kan jag erkänna. Jag har pluggat alldeles för mycket och jag har sovit alldeles för dåligt. Jag är trött och mår dåligt för skitsaker som jag inte klarat. Fast jag försöker hitta min klämkäcka optimist men hon har gömt sig i mina inre rum just nu. Hon har fått stryk av min svarta djävul. Den där tjejen som grälar på folk för att hon har lust och som blir svart i ögonen så fort någon säger ett ord för mycket. [För folk som inte känner mig kan jag upplysa om att jag INTE är schitzofren. Det är bara så jag beskriver de olika delarna hos mig själv.] Dock är jag expert på att dölja det. Jag tycker inte rikigt det är rättvist att gräla på någon för saker som inte är deras fel. Fast lite skönt vore det. Det kan jag erkänna.

Nä. Det här blir bara vimsigt. Så nu slutar jag. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback