Skolpanik.

Just nu ser det ut så här.

Matte, matte, matte, mera matte och sen lite matte till. PANIK. För att jag inte fattar och för att jag blir stressad och för att jag vet att jag MÅSTE fatta och det måste gå snabbare än det gör just nu.

Fysik, fysik, fysik, fysik. Panik över tal jag inte gjort. PANIK över labbrapporter jag inte skrivit. Och sen lugnar jag ner mig i en sekund och övertalar mig själv att det inte tar särskilt lång tid att skriva dem utan det är bara att GÖRA det. Sen får jag panik igen för att det känns som jag ligger aaaaaaaaaalldeles för långt efter.

Biologi. Det är det lätta ämnet. Men sen får jag dåligt samvete för labbraporten (har egentligen två men den andra labben gjorde vi precis) jag inte lämnat in men som jag nästan skrivit klart och det är ju bara att GÖRA det.

Jag räknar ut det till att jag behöver 64 timmar per dygn. Hur går det ihop? Ja ni. Bra fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback