En dålig dag.

Det känns som nån har sugit all energi ur mig idag. Jag tokslocknade på soffan efter skolan idag och sov flera timmar. Inte ens det hjälpte. Snarare så att det blev värre. Så av den anledningen har jag inte pluggat ALLS idag. Dålig dålig jättedålig människa! Och stryka skulle jag också vilket jag inte heller har gjort. Fast det är en dag imorgon också så...

Micke ringde och väckte mig typ sju i morse eftersom han drömde mardrömmar. Hann inte reagera på att det ringde innan det slutade men det störde mig lite under den sista timmen. Tror väl iofs inte att det är därför jag är seg. Men det störde mig lite i sömnen som sagt. Sen hade jag ingen mjölk hemma vilket naturligtvis innebar ingen kaffe. Så det var en SUR Stina imorse. Och sen var jag helt vimsig i huvudet och det kändes som jag rört ihop hela schemat imorse fast det hade jag inte.

Det var nog inte världens bästa dag det här.

Nåja. Greja lite sen ska jag försöka sova tidigt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback