Less!

Just nu är jag less, less, less.

Den här veckan känns pissjobbig. [Men det jobbiga är redan avklarat så nu får jag sluta gnälla. "A complaint free world" var det ju som gällde!] I måndags hade jag fysik, sen prov [som jag för övrigt fick vg på trots att det kändes som det gick åt helvete då jag skrev det om nån är intresserad]. Pausen däremellan blev att sammanlagt sitta ner i en halvtimme. BLÄ! I dag hade jag fysik på morgon. Hem och han sitta en halvtimme. Tillbaka till skolan. Hem igen och kasta i mig mat. Åka till jobbet [skitarg]. Sen då jag skulle sluta så kom inte de jäkla färdtjänstbilarna! Vänta i en eeeeeeeeeeeevighet. [Så just nu har jag horn om nån undrar.]

En positiv sak var att vi fick hemstudier på biologin på torsdag och fredag. Vilket betyder att jag bara har en lektion kvar den här veckan och provet då. Det känns helt okej. Och det kanske räddade att jag inte totaldäckar på fredag eftermiddag då jag kommer hem. [Eller brakar rätt in i väggen för jag känner mig så slutkörd].

Just nu gillar jag inte livet. Märks det?

[Snart blir jag säkert glad igen.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback