Listdags!

Höger eller vänsterhänt: Höger. Jag är handikappad på vänsterhanden. I princip.
Humör just nu: Lite sådär måndagsångest.
Favoritgodis: Choklaaaaaaaa!:)
Nåt jag absolut inte äter: Lever får mig att spy. På riktigt.
Kläder just nu: Svart top och adidasbyxor. Och finaste tofflorna:)
Musik just nu: Nu är det tyst. Det var väl konstigt?
Vad sa du senast: "Ingenting just nu". När Micke frågade vad jag gjorde.
Sommarplaner: Va? Den är ju slut nu. Eller nästa sommar då? Eller? Eh. För långt bort. SRF om jag har råd. Fast det sa sig själv.
Fisk eller badkruka: Varken eller.
Längd och vikt: Man frågar inte en dam om sånt! Okej. Är ingen dam. 1.62 och hm. Lite för tung:)
Hur många kuddar: Tre.
Favoritväder: Sol ska det vara. Fast regn kan vara mysigt ibland.
Tre saker att ta med på en öde Ö: En bok, lite musik och en båt att ro hem med:)
Spelar du nåt instrument: Inte längre. Men gitarren lockar ibland. Vill!
Morgon eller nattmänniska: Natt. Men vill vara en morgonmänniska.
Vad är viktigast för dig: Människorna i mitt liv. Och Toshi!
Bästa film: Girl interrupted.
Finns det liv på andra planeter: Kanske. Ingen fråga som håller mig vaken om nätterna direkt.
Kommer du ihåg den första kärleken: Det här är en fråga som förbryllar mig. Är det den första man blev kär i? Den första man ville bli ihop med? Den första man blev ihop med? Den första man älskade? Vad betyder det? Allvarligt.
Älskar du honom fortfarande? Beror som sagt på vad det innebär.
Har du några homosexuella vänner: Ja. Eller det var längesen jag umgicks med dem. Men iaf.
Tror du på mirakel: Jag vill tro på mirakel.
Trogen för alltid: Vad betyder det där? Eh. Ja antar jag. Kan man svara på en sån där fråga till 100%?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jo. Fast gör man mig förbannad så lär man märka det.
Ser du på kärleken som ett misstag: En del kärlekar var misstag. Men det gav mig skinn på näsan och en känsla för hur jag vill ha det.
Hur många barn vill du ha: Jag har alltid sagt två. Men jag vet inte. Just nu vill jag bara ha min katt.
Bio eller promenad: Både och.
Är du kittlig: Jag säger nej så låter ni bli att kittla mig;)
Snarkar du: Bara när jag är förkyld.
Stjärntecken: Våg. Jag kommer alltid testa er;)
Rädd för insekter: Rädd? Näe. Tycker dom är äckliga? Absolut.
Äckligaste djuret: Spindlar! Dom är onda!
Största svaghet: Odiciplinerad och tidsoptimist.
Det här är jag bra på: Organisera, bry mig om mina vänner, skriva, lyssna på folk. Ja. Bl.a. det. Bra på att vara kaxig också dessutom. HAr jag märkt på sistone. Men det är bra för då kan ingen sätta sig på en:)
Bästa bok: Oj. Det finns så många. Just nu läser jag "Det ska bli mig ett sant nöje att döda dig" av Magdalena Graaf. Mycket bättre än jag trodde. Den känns i hjärtat.
Om du fick välja en en superkraft vad skulle du då välja: Jag vill kunna klättra på skyskrapor som spiderman!
Vad vill du jobba som: Vetrinär.
Chips, morötter eller godis: Gooooodis. Fast morötter är världens bästa pluggodis. Chips? Ja. Ibland.
Pizza eller hamburgare: Pizza.
Skriver du dagbok: När jag orkar.
Tänker du nånsin tatuera dig eller pierca dig: Har två piercingar. Ska ha en till iaf. Har tre planerade tatueringar. Så det var ett stort ja:)
Stökigt eller välstädat: Välstädat för tusan! Jag är pedantisk! Stökigt gör mig aggresiv!
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: Jaaaaaaaa! Vill vill vill!:)
Vilken hand håller du gaffeln i: Man brukar väl ha den i höger? Eller? Kanske i vänster om man använder både kniv och gaffel?
Hur är din drömkille: Sånt där tror inte jag på. Förut så var "han" piercad, tatuerad och hade MC. Sen var han nog lång och mörk också. Muskulös säkert. Sen mötte jag Micke och... ja... Nån som märker nåt konstigt med bilden?:) Numera bryr jag mig mer om att det är någon som gör mig glad och är en bra människa. Så så gick det med "drömkillen".
Hur många syskon har du?: Ett. Världens bästa storasyster. Det räcker bra:)
Vad är du mest rädd för: Att må dåligt igen. Jag tror jag nått gränsen för hur många gånger jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback