Stina vill ha.

Egentligen tänkte jag skriva något djupt och genomtänkt men istället får ni något så ytligt och banalt som en Stina-vill-ha-lista:)

  • En riktigt cool rocker-klänning. Den var inte så faaaaaaarligt dyr [för att hittas på en rocker-sida]. Men undrar hur den sitter på nån som jag?
  • Ett par skitcola jätteplatåstövlar. Okej. Mitt gamla jag skulle skrika FJORTIS. Men med rätt helhetsstil var de riktigt balla. MEn de var snordyra. 800kr för ett par skor som jag bara kan använda när jag är totalrocker? Min själ gråter.
  • Nätärmar eller dyligt. Hittat ett par lite småcoola. Ett par olika. Men vet inte. Kanske.
  • Ny hårfärg. Okej. Det här SKA jag faktiskt köpa. Hittat ett par riktigt extrema färger dock. Jag vet inte. Vågar jag?
  • Löshår. Okej. Det där lät kanske inte skoj. Men det är riktigt ballt med just sånt hår som jag tänker på. Till rockbåten kanske?
  • X antal t-shirts med balla texter. Orkar in te räkna upp alla där. Men det är ett gäng. Kan nämna några. "Kattägd" [Nähä. Skulle jag vara det?;)] "Hard to handle". [Åter igen. Nån som är förvånad? En med en djävul på och texten "God is busy can I help you?". Var fler som sagt. Men orkar inte nämna alla.
  • Bajenbyxor + tröja i ett set. GE MIG!:)
  • Bajenhalsduk.
Okej. Det får räcka just nu. Kostar en hel förmögenhet iaf. Nån som vill köpa min själ för en nätt liten summa? Eller hyra kanske ifall jag behöver mer pengar i framtiden;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback