Tycka-synd-om-mig-dagen.

Idag har jag varit bakis. Extremt jäkla jobbigt bakis. Det är naturligtvis mitt eget fel. Men har ändå varit på tyck-synd-om-mig humör. Som jag alltid blir på då jag är bakis.

Det är mycket tankar i huvudet just nu. Jag är stressad över skolan och varierar mellan att känna att det går skitbra till att vilja gråta för att jag inte förstår och inte vet hur jag ska klara det här. Det känns som det är så mycket vissa dagar och jag vet att det kommer bli ännu mer om ett tag. För då kommer jag ha tre kurser samtidigt + jobb. Och en del av mig får panik av känslan. Hur ska jag orka? Jag är inte van vid att ha så här mycket att göra. Det var så många år sen sist och jag är livrädd att misslyckas. Jag är livrädd för att falla igen och vara tvungen att bygga upp allt från början. IGEN. OCh jag vet faktiskt inte om jag skulle orka göra det igen.

Det andra är jobbet. Jag är så arg över att jag måste jobba en termin till. För jag har inte lust. Och det känns knappast som jag har tid heller. Fast det är bara sju gånger och jag tröstar mig med det. Och det ger extra pengar innan jul och det är alltid behövligt. Och sen kan jag säga att jag inte kan jobba mera. Då får de klara sig utan mig hursomhelst.

Sen är det väl lite mer men det orkar jag inte gå in på nu. Nu ska jag se färdigt på min film och sen ska jag sova.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback