Vågor.

Idag går allt i vågor. Jag växlar mellan slöhet [som är ett dåligt humör för en elev], stolthet och glädje [som när jag fick ut en OMÖJLIG uppgift efter två timmar] och ilska [som då jag konstaterade att frysen var typ TOM och jag förstår inte hela poängen].

Just nu är det mest ilska då jag surt satte på pastavatten och konstaterade att jag SKITER i att äta ordentligt idag. Det finns ju iaf ingen poäng då vi inte har något att äta [????] Mitt humör är rätt konstigt nu iaf. Små saker kan göra mig till en hondjävul och stora saker kan få mig att trött rycka på axlarna.

Men nu ska jag äta pasta [ska lägga till lite majo och peppar dock, studentmat...] och sen ska jag plugga biologi ett tag. Eller jag ska renskriva mina anteckningar och läsa ur boken. Kolla mejlet där det står vad vi ska kunna kanske också. Orkar dock inte bråka med skrivaren så jag tänker INTE försöka skriva ut den.

Så var det med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback