Struktur.

Jag försöker få lite struktur på mig. Men det är inte så himla enkelt. Innan/under/efter flytten blev mina bästa borden i kaos dessutom och jag slarvpluggade så jag borde skämmas. Plus att jag inte kan koncentrera mig när det är kaos.

Men nu så ser det allt ljusare ut. Det ÄR saker kvar att fixa i lägenheten. Det går inte att komma ifrån. Gardinfästen ska upp. Gardiner ska upp. Nya gardiner ska sys (tyget är köpt). Kuddar ska sys. Överdrag ska sys till soffa och fåtöljer (tyget är inte köpt) Och sen så börjar allt pysslande med hyllor och tavlor och skit som med tiden ska upp. Men först kanske allt ska bli färdigt med möbler.

Det som är bra är att CSN är fixat. En studieförsäkran ska skickas in sen får jag massa pengar. Eller får och få men ni fattar grejen... Högskoleprovet är jag anmäld till och det är betalt. Nu ska jag bara hitta övningsprov så jag får lite koll så jag klarar det och inte stressar ihjäl mig. Så det allra viktigaste är iordning. Sen ska jag fixa till min CV och skicka in och söka extrajobb. Strålande.

Fast det känns just nu som tiden inte räcker till iaf. Men men. Pengar vill man ha så jag kan köpa nya kläder. Visst älskling?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback