Flyttkaos.

Jag är rätt oinspirerad just nu. Jag ska egentligen packa. Jag BORDE packa. För det är fortfarande en del kvar att göra - även om min fulla övertgelse är att det ser värre ut än det är. Men just nu har jag ingn lust att ta några beslut. Kasta, ge bort, spara. Skitsamma. Så känns det just nu. Jag har packat nästan 30 kartonger (eller är det 30?) och jag är less less less. Det är för mycket saker. Varför har man så mycket saker? Använder man någonsin alla saker? Det sorgliga är att svaret är ja. Men det gör mig bara mer oinspirerad.

Just nu känner jag mig på en low point. Riktigt låg. Och ändå vet jag att jag måste. Vi har 4 dagar på oss att packa färdigt. Om jag räknar med idag också. Micke jobbar så han har inte direkt tid att hjälpa till. (Och lite bittert kan jag lägga till att han är inte särskilt bra hjälp iaf. Vilket stör mig. En del.) Jag är ledig resten av veckan fast jag borde - verkligen!!- plugga också. Men i kaos klarar jag inte av att plugga.

Nu vill jag att det här ska gå över. Nu nu nu. Bara få slut på skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback