Lägenheten är ett evigt kaos.

Packandet fortsätter långsamt framåt. Fast har varit lite oeffektivt den här helgen. Så det är fortfarande kaos. Videobanden är nästan genomrensade iaf. Fast om sanningen ska fram hade jag önskat att jag kunnat slänga flera. Men det räcker väl med dom som behövde kastas och behövs ersättas med DVD:er [2 går inte ens att ersätta för de existerar inte för tillfället!]. Fast Bumbibjörnarna var lite småkass kvalite så sparar jag dock dom eftersom de just nu inte går att få tag i. Jag står hellre ut med ett par minuters brus än att bli helt utan Bumbibjörnar:)

Packen innebär ett par förluster också. Uppenbarligen. Igår sprack lampan som vi skulle ha i köket i tre delar. Och jag betvivlar att det GÅR att laga den snyggt. Så jag är upprörd. Den hade passat PERFEKT i köket och nu ser alla andra lampor fel ut i jämförelse. Det finns säkert nån som kan restaurera spruckna lampkupor men vad lär inte det kosta liksom? Så nä. Jag är upprörd helt enkelt. [Då jag orkar leta upp lösenordet för bilddagboken och logga in där får ni se eländet].

Pluggar gör jag dock lite för dåligt just nu. Jag kan inte koncentrera mig i kaoset. Men ska göra färdigt vardagsrummet sen ska jag plugga bättre. Mycket bättre. Böckerna har jag fått iaf nu och det kostade skjortan! Och då är det två böcker kvar att köpa dn här terminen. Plus att jag måste ha ny miniräknare då den gamla tvärdog. Det kostar också skjortan! Mickes tappra försök att låna en så länge misslyckades också. Så bara att krypa till korset.

Nä det här var inte så spännande. Lite frukost och lite packande sen är det väl dags att gå till affären och handla kvällens middag. Hittat ett spännande recept med biff, potatiskaka och kantarellsås. Mums! [Pik till bästis;)]

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback