Packande.

Jaha pojkar och flickor. Då har jag rymt ett tag igen. Anledningen? Upptagen, upptagnare, upptagnast. Jag pluggar packar, pluggar, packar. Skoj va?

Den bra nyheten är att det långsamt lättar. Kartong travas på kartong. Vardagsrummet är nästan färdigt. Nu är det typ två veckor kvar så det är ju riktigt strålande. Det är lite högar kvar i bokhyllan. Kistan är full av tidningar. VHS-filmer ska gås igenom. Plus lite småplock. Spelen ska ner. Sen är vardagsrummet så färdigt det kan bli innan flyttdagen. Och det ska väl vara klart innan helgen är slut.

Enda problemet med packandet är min oföretagsamma pojkvän. Därför får han packa upp allt istället. Det blir väl bra älskling?;) Fast nåja. Han ska ju bära ihop med grabbarna och jag och min trasiga rygg ska göra annat som inte är så tungt. Så det är väl kanske liiiiiite okej iaf;)

Nu ska jag se lite på film innan jag rensar vidare bland videobanden. Ikväll blir det packande med lite vin mellan varven. Trevligare så:)

Hemskt tråkig blogg. Men ni får leva med det just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback