Busy girl.

Det känns som jag har tusen saker att göra just nu.

En uppsats, samhällskunskap. [Nu igen] Den blir säkert på 5 sidor.
Spanskaprov.
Jag måste läsa ut min engelskabok inom två veckor samt skrivit recention på den och gjort iordning en redovisning. [Jag har inte börjat läsa än]
Jag måste börja skriva en uppsats till, filosofi. Och det är alltid lika luddigt att veta hur.
Plugga matte, såklart.
Jag har en uppsats liggandes från universitetet som är dags att få klar.
Jag måste öva inför högskoleprovet som är nu på lördag. Och vila ut fram tills det. Det är viktigare.
Hela lägenheten måste TOKstädas.
Jag ska sy färdigt min klänning. Men den är nästan klar. Kanten är sned och ska rättas till. Micke måste hjälpa mig att ställa in axelbanden. Så ska jag köpa knappar.
Mickes halloweendräckt ska sys. Det betyder skapa ett mönster, köpa typ, måtta på Micke och sy alltihop.

Visst är det tur att det är höstlov nästa vecka?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback