Listan.

1. Din bästa egenskap: Jag vet inte, kärleksfull?

2. Din sämsta egenskap: Tjurskallighet in i döden.

3. Husdjur: Min lilla Toshi. Men jag har blivit sjukt sugen på en katt till. Kan nån övertala min sambo åt mig? En hund vill han iofs ha. Kanske ska nöja mig med det. Men hur ska vi ha tid med en sån?

4. Favoritglass: Jag äter aldrig glass nuförtiden.

5. Hårfärg: Rött. Men snart blir det svart. Och under all färg är det blond-brunt.

6. Gillar: Micke:) Mina vänner, Toshi, goda drinkar, ha en ledig dag, bra musik... Ja. Jag kan fortsätta om ni vill:)

7. Favoritmat: Sushi. Skaldjur.

8. Favoritdrink: Just nu skulle jag säga den nya jag provat men vet inte vad den heter. Vodka, likör, fanta och tranbärsjuice och lite lime. Gott!

9. Musiksmak: Hårdrock!

10. Senast köpta skiva: Jag köpte e-type åt min sambo i julklapp föra året men egna skivor var typ evigheters evigheter evigheter. Fick en Winnerbäck för nåt år sen annars.

11. Bästa låten i världen: Oj... Det blev så många låtar jag kom på så jag vet inte.

12. Skriver du dagbok? Det var längesen.

13. Vad ville du bli när du va liten? Jag vet inte. Prinsessa säkert:)

14. Blev du det? Näe, var är min prins?;)

15. Har du någon nojja? Jo du. 

16. Känner du en mytoman? Inte vad jag vet.

17. Hur tidigt stiger du upp? 8 på de flesta vardagar. 6.30 på tordagar dock.

18. Vad ska du göra ikväll? Plugga och pussa Micke på trynet när han kommer hem igen:)

19. Hur många syskon har du? En storasyster.

20. Vad gör du nästa år? Jag hoppas det är högskola som gäller.

21. När skaffar du barn? Två är är nuvarande plan. Men det är den säkert om två år igen;)

22. Skulle du göra abort om du blev gravid? Absolut inte.

23. Är dina föräldrar gifta? Japp

24. Vad har du ont? Idag mår jag illa och grejer så typ överallt:(

25. Vad tycker du om idrott? Ibland kan det vara lite kul. Bara jag slipper delta så:)

26. Gillar du musikaler? Ibland.

27. Hamburgare eller sushi? Sushi. Oftast iaf.

28. Vad har du IG i? Alla IG är raderade.

29. Vilket museum var du på senast? Tortyrmuseumet i Tallin.

30. Har du piercing? Två stycken.

31. Har du tatuering? Inte än.

32. Var du glad igår? Jo. Men trött.

33. Kaffe eller Te? Kaffe!

34. Hur många har du kysst? I´ll never kiss and tell.

35. Person som du alltid kommer vara kär i: Hur vet man det? Jag menar, egentligen.

36. Barnprogram du avskyr? Jag tittar inte på sånt. Men Tellietubbies verkar rätt poänglöst.

37. Du ångrar att du inte...: Valde ett bättre program på gymnasiet och gick ut det med bra betyg då och redan förstod att det var vetrinär som gällde för då hade allt varit klart vid det här laget. Då var snittet lägre också.

38: Du var___ när du förlorade___: Jag var 16 när jag förlorade mitt första busskort. Eller vad ville ni veta?:)

39. Använder du nässpray? Bara om jag absolut måste.

40. En låt du önskar att just DU hade skrivit: Jag kan väl inte skriva låtar.

41. En sak du stulit från en kompis? Varför skulle jag ha gjort nåt sånt? Nån har hävdat att jag stulit nåt ragg men jag visste som vanligt inte ens att jag raggade:)

42. Hur ofta dricker du läsk? Mycket sällan. Oftast ihop med sprit.

43. Könssjukdom: Det vill jag inte svara på!

44. Beskriv dig själv med 3 ord: Pedantisk, flitig, positiv

45. Har du nån gång varit deprimerad? Jepp

46. Vad har du för humor: Normal?

47. Har du fått vänner via WEBBEN? Jag undrar om jag har några vänner som inte på ett eller annat sätt kommer från nätkontakter...

48. Drömmer du? Oftast. Eller man lär ju alltid drömma men jag kommer inte alltid ihåg vad.

49. Har du investerat pengar? Nä. Jag är fattig student.

50. Har du mycket pengar på banken? Nu har jag typ 2000 men det beror på att CSN-pengarna nyss kom. Fast har betalat biljetter också. Så lite pengar och så mycket att lägga dem på:)

51. Drömresan skulle vara att åka till: Nya Zeeland.

52. Din högsta önskan: Just nu är det att bli vetrinär.

53. Har du besökt nått nöjesfält? Ett par.

54. Vågar du åka dom hemska karusellerna? Det är ju bara dom som är roliga:)

55. Dusch eller badkar: Beror på. Till vardags föredrar jag dusch. Men ingen fredag är så bra som den när man slappar i ett badkar med ett glas vin:)

56. Vad anser du om kungahuset: Dom får sköta sitt så sköter jag mitt.

57. Lyssnar du på folks skvaller om andra? Ibland kan man inte låta bli att bli lite nyfiken:) Men man ska inte tro allt man hör.

58. Har du varit på festivaler? Jo. Men inte i år:(

59. Gillar du att betala räkningar? Gillar? Nä. Men det är skönt när det är gjort.

60. Skulle du bli förolämpad om din partner tillfredställde sig själv? Förolämpad? Varför skulle jag bli det?

61. Favoritfärg? Svart. Är det en färg? Annars rött.

62. Hur ofta dricker du alkohol? På helgerna.

63. Vem fixar din dator om du får problem? Micke.

64. Vad anser du om värktabletter? Bra mot huvudvärk iaf.

65. Tror du att det finns kräkmedel i systembolagets sprit? Det är en modern myt.

66. Trodde du på tandfen när du va liten? Jag trodde inte på några såna där saker. Jag visste mycket väl vem jag fick pengar av. Och jag hade inget behov av att spara gamla äckliga tänder!

67. Hur mycket vatten har du druckit idag? För lite.

68. Om du skulle gett mig en present nu vad skulle det varit? Beror på vem "mig" är. Om jag får vara det själv skulle jag få en tatuering. Det är jag värd:)

69. Köper du blommor? Sällan men det händer.

70. Gillar du att fiska? Nä fy. Man bara står och står och står. Och man fryser ihjäl nästan. Och sen får man nåt fånigt litet som det är bättre att kasta tillbaka.

71. Vad missar du aldrig att göra? Massa saker.

72. Lånar du ut pengar? Jo. Men jag har lärt mig att man bara ska låna ut till dom man litar på till 100%.

73. Vilken julmat är den godaste? Lax. Tror jag. Eller köttbullar kanske. Jag är inte sådär jätteförtjust i julmat.

74. Önskar du att du var någon annan ibland? Nä. Jag gillar mig själv. MEn vore skönt att slippa vara student.

75. Vad skulle du aldrig göra? Det finns flera saker där också så vad ska jag välja... Sälja mig själv?

76. Om du ska ge bort blommor, vad väljer du då? Beror på till vem.

77. Vill du gifta dig? Jag är ju förlovad så...:)

78. Säger du chokladboll eller negerboll? Chokladboll

79. Hur ofta sitter du vid datorn? Mest då jag pluggar nuförtiden.

80. Är du romantisk? Inte särskilt.

81. Vilken person beundrar du mest av alla? Beundrar? Hm.. syrran tror jag. Hon är min förebild.

82. Pratar du ofta i telefon? Nä det är tråkigt.

83. Vad heter ditt barn/dina barn? Dom finns inte än.

84. Vad ska dina barn heta? Det är hemligt.

85. Gillar du killar med hår på bröstet? Micke har det så jag måste nog gilla det:)

86. Bärbar dator eller stationär? Bärbar.

87: Hur ska ditt bröllop se ut? Jag är inte sån där som planerar sånt där hela livet. Kanske vet nåt. Micke vill gifta sig i kyrkan så jag får väl hitta nån präst jag gillar iaf:)

88. Tycker du det är roligt att fylla år? Ibland. Nu på lördag ska det bli kul för då får jag gå på konsert:)

89. Minns du din första kärlek? Jag minns kärlekar av olika grad. Men Micke är den första äkta och han är lite svår att glömma liksom;)

90. När va du hos tandläkarn sist? För aaaaaaaldelses för länge sen. Men måste dit snart och dra ut en tand. Aj aj:(

91. Vad säger du när du svarar i mobilen? Stina. Oftast iaf.

92. Du har råkat tjuvläsa din killes sms från en annan tjej vad gör du? Jag skulle aldrig "råka" läsa nåt sånt. Och det skulle aldrig hända. Men i det otroligt osannolika scenario att det skulle hända så skulle jag väl bara fråga honom rakt ut och sen är det säkrast för honom att han svarar ärligt. Och sen skulle jag strypa bruden:)

93. Hur många köttbullar lägger du upp på din tallrik? Så många som det råkar bli.

94. Korv i bröd, vad har du på den? Ketchup, stark senap och rostad lök:)

95. Har du någonsin skolkat? Jo nångång.

96. Tycker du det är ok att killar använder smink? Om de vill är det väl upp till dem. Men tror jag skulle bli skeptisk till en kille med mascara.

97. Tuggar du tuggummi? Nångång ibland.

98. Långt eller kort hår? Det man känner för.

99. Hur brukar du ha håret? Många gånger utsläppt men ibland är det bara i vägen och då drar jag ihop det i en knut.

100. När va du hos doktorn senaste? Ett par år sen. Det var nog när jag fick en infektion i foten så jag knappt kunde gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback