Blodsockerkrasch.

Idag sjönk mitt blodsocker så snabbt att det borde ha hörts när de slog i skolgolvet. Fast eftersom jag är världens mest duktiga duktig-flicka så stannade jag tills lktionen var färdig. Fast då var jag svimfärdig och kräkfärdig och allting och jag undrade varför VARFÖR stannade jag istället för att gå hem och SOVA! Jag sov inte då jag kom hem heller. Jag la mig och slötittade på TV och sen började det krypa i kroppen på mig av tankarna på allt jag inte gjort.

Och eftersom jag absolut inte orkade plugga då jag mådde pest fortfarande så låg jag på soffan och planerade hela min framtid. [Ja typ så var det faktiskt.] Jag kollade upp ALLA tänkbara utbildningar för att ha nån koll. Och om jag inte fattade absolut fel kan jag inte söka till högskolan just den här terminen för mina utbildningar är inte sökbara just nu. Och de andra tänker jag inte söka till, för tänk om jag kommer in. Det låter dumt men är logiskt i mitt huvud.

Nej usch nu är jag världens tråkigaste igen för allt jag skriver om är skola. Men det är inte så lätt att skriva om annat när man andas , äter och dricker skola. Men en dag ska jag få ett liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback