Now it´s friday.

Jaha pojkar och flickor. Överlevde ni veckan?

Den här veckan har det varit ALLDELES för mycket att göra.
1. Mattebprov [och jag SPIKADE kursen. Jag talar 100%. Inte ett fel. Ni får ta på mig om ni frågar snällt:)]
2. Spanskaprov. [Det gick... sådär. Det gick bra med tanke på att jag inte pluggat alls typ. Men det betyder inte bra. Tack och lov för att det är sista provet och BARA sista som räknas.]
3. Uppsats i filosofi. [Jag är fortfarande inte klar så jag vet inte än. På söndag MÅSTE den definitivt inte in. "Det går bra under helgen" var lärarens egna ord.]
Men nu är den slut. Eller. En student vecka är aldrig slut. Men låtsas tänker jag allt. Förutom då jag skriver uppsats. Över spanska. Övar engelska och... Eh. Det räcker nog så.

Nu är det exakt en vecka till m in absolut sista redovisning som 26-åring. [Och jag kommer dö så jag blir nog aldrig 27. Så dåligt mår jag över det.] Det betyder att det är exakt 8 dar tills jag fyller 27. Och eftersom jag vet att alla vill överösa mig med presenter så ska jag hjälpa er lite:)
1. MVG i ALLA ämnen. [De jag läst tidigare också naturligtvis. Det skulle sitta finfint.]
2. En bokad plats på vetrinärlinjen.
3. Mängder av kärlek till alla övergivna djur. [Man får önska åt världen också.]
4. Världsfred.
Och för er som inte är så bra på att förändra världen.
1. Massa böcker.
2. Massa massa massa massa filmer.
3. CD-skivor.
4. Kläder.
5. Möbler.
6. Smink.
7. Öl på min födelsedag.
Så ni kan ni gå ut och shoppa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback