Och så börjar en ny vecka...

Imorrn börjar en ny vecka. Och jag är redan slut.

Det är konstigt med min energi nuförtiden. Den är alltid och konstant slut [och ändå lyckas jag plugga i timmar i sträck, skriva 4 sidor långa uppsatser och genomleva prov]. Jag har funderat om jag äter fel, sover för dåligt, borde börja träna osv. Fast faktum är att jag inte har tid att undersöka varför jag har så kass energi. För faktum är att jag har noll och ingen tid över.

Om två veckor så slår klockan sista slaget. Då ska jag ha bestämt mig och sökt, eller inte sökt, till högskolan inför nästa termin. En del av mig vill söka för att prova. En annan del vill inte söka nåt som jag kanske skulle råka komma in på och behöva besluta mig för om jag vill gå, eller inte gå. I alla fall inte innan jag ens provat det viktigaste.

Nu ska jag se Cayote ugly och krasha. Med lite tur hittar jag lite energi till imorrn på det viset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback