Update.

Titta. Två dar i rad. Helt fantastiskt.

Jag försöker få ordning på allt. Jag slet med filosofiuppsatsen hela kvällen igår och ändå är jag inte färdig. Orden ville helt enkelt komma ut på rätt sätt och jag kände en klump i magen av tanken på att MISSLYCKAS. [Och ibland målar man fan på väggen.] Jag ska väl skriva färdigt skiten idag på nåt jäkla sätt... Fast idag ska jag tillbaka till skolan två gånger också. Få veta hur det gick i matten och sen är det spanskan. Som jag inte pluggat till alls. JÄTTEDUMT. Nåja, jag har resten av terminen på mig att fixa det. Fördelen med språk. Det är alltid sista provet som räknas. [Och nackdelen beroende hur man ser det.]

[Nu blev det sådär mycket skola igen]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback