I feel a little like puking.

Idag är jag skolstressad.

Jag skulle gissa att det är för de evighetsmånga mattetalen+fysiktalen jag har att göra. Det känns som det aldrig tar slut och jag räknar sidor och blir uppstressad för hur ska jag orka 20 sidor matte plus typ 10 sidor fysik? Är det verkligen mänskligt möjligt? [Dessutom är det säkert mer för det ökar konstant].

En annan orsak kan vara att högskoleprovet närmar sig med stormsteg. Jag måste få ordning på allt jag ska kunna och allt jag behöver ha ordning på tills provdagen. För det här är sista chansen. Och jag borde VERKLIGEN skriva högt. Annars... ja... Det vill jag inte tänka på just nu.

Jag skulle behöva få lite ordning på saker och ting och inte låta mig distraheras konstant. För just nu får jag bara ont i magen och blir illamåendestressad.

[Ursäkta tråkfaktorn, men en students liv är bara pluggande.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback